TILAUS- JA TOIMITUSEHDOT

I. Johdantosäännökset

Parhaiten löydät tuotevalikoimamme kotisivuiltamme. Valmistamistamme asuista kuvia löytyy meidän Facebook-sivuiltamme  (www.facebook.com/Jersey53.fi/) sekä Instagramista (@jersey53fi). Helpoiten asiointi meidän ja asiakkaan välillä tapahtuu sähköpostin tai puhelimen välityksellä. Liikkeemme on avoinna arkisin klo 9-17.

II. Tuotteiden tilaaminen

Tuotevalikoimamme löydät parhaiten kotisivuiltamme www.jersey53.fi. Mikäli etsimääsi tuotetta ei löydy, ota yhteyttä meihin, niin katsotaan, mitä vaihtoehtoja löytäisimme. Parhaiten tavoitat meidän joko sähköpostin tai puhelimen välityksellä. Itse tilauksesta tulee sitova vasta siinä vaiheessa, kun vedokset ja tilausvahvistus on hyväksytty ja tilaus etenee tehtaalle valmistukseen.

Asiakkaan tulee toimittaa meille tilauslista, josta käy ilmi tuote, joka tilataan sekä tarvittaessa koot, nimet ja numerot. Nämä tiedot tulisi toimittaa mieluiten excel-tiedostona. Ennen kuin vedos on valmis, tuotteita ei voida kuitenkaan tilata. Yksi olennaisimmista osista tilausvaiheessa onkin vedoksen hyväksyminen. Ilman hyväksyttyä vedosta, emme voi tehdä tilausta. Autamme mielellämme asiakkaita kaikissa eteentulevissa ongelmakohdissa kuten kankaiden valinnoissa, grafiikoiden ja ulkoasun suunnittelussa ja niin edelleen.

Yrityksellä on oikeus painattaa tuotemerkkimme jokaiseen valmistamaamme tuotteeseen.Poikkeustapauksissa tästä voidaan poiketa, mutta tämänkaltaiset tilanteet sovitaan etukäteen.
Logojen ja kuvien käyttöoikeusvastuu on asiakkaalla. Käytettäviin logoihin tulee olla käyttölupa.
Graafinen suunnittelu ei vielä itsessään sido asiakasta tilaukseen. Tilauksesta tulee sitova siinä vaiheessa, kun asiakas hyväksyy vedoksen ja tilaus etenee meiltä tehtaalle.
Mahdollisista muutoksista tulee aina informoida meitä välittömästi. Mikäli muutoksesta koituu lisäkuluja, on asiakas velvollinen maksamaan ne. Ilmoitamme mahdollisen lisäkustannuksen välittömästi, kun saamme suuruuden tietoomme.

Tilauksesta tulee sitova siinä vaiheessa, kun asiakas on hyväksynyt vedoksen ja tilaus toimitetaan eteenpäin tehtaalle.

III. Tavaroiden toimitus
NOUTO MYYMÄLÄSTÄ
MATKAHUOLLON VÄLITYKSELLÄ (rahtikulut lisätään lopulliseen laskuun)
NOUTO MYYMÄLÄSTÄ
MATKAHULLON VÄLITYKSELLÄ (rahtikulut lisätään lopulliseen laskuun)
IV. MAKSUTAVAT
NOUDETTAESSA KÄTEISELLÄ TAI PANKKIKORTILLA
LASKULLA PANKKISIIRTONA (sähköposti- tai verkkolaskuna). Laskutamme tuotteet tilauksen yhteydessä 14 päivän maksuajalla.

Rahtihinnat kotimaan paketeille:

0-2kg 15,00€

2-10kg 20,00€

10-20kg 25,00€

+20kg 35,00€

 

NOUDETTAESSA KÄTEISELLÄ TAI PANKKIKORTILLA
LASKULLA PANKKISIIRTONA (sähköposti- tai verkkolaskuna). Laskutamme tuotteet tilauksen yhteydessä 14 päivän maksuajalla.

Rahtihinnat kotimaan paketeille:

0-2kg 15,00€

2-10kg 20,00€

10-20kg 25,00€

+20kg 35,00€

V. Jakeluehdot

1. Normaalisti toimitusaikamme on noin viisi viikkoa, ellei toisin sovita. Syksyn sesongin aikana kannattaa varautua hieman normaalia pidempään toimitusaikaan.
2. Pidätämme oikeuden toimitusaikojen muutoksiin ennalta-arvaamattomien esteiden sattuessa eteen. Mikäli toimitusajoissa ilmenee merkittäviä muutoksia, ilmoitamme siitä asiakkaalle välittömästi.
3. Mikäli asiakas ei nouda edelleen lähetettyjä tuotteita toimituspisteestä vaaditussa ajassa, on hän velvollinen korvaamaan aiheutuneet kustannukset ylimääräisistä toimituskuluista yritykselle.
4. Omistusoikeus ja vaaranvastuu siirtyvät yritykseltä asiakkaalle siinä vaiheessa, kun tavarat ovat lähteneet Matkahuollon välityksellä asiakkaalle tai, kun asiakas on noutanut tavarat liikkeestämme.

VI. Tuotteiden virheellisyys sekä niistä ilmoittaminen, takuuehdot

1. Asiakas on velvollinen tarkistamaan tilaamansa tuotteet välittömästi ne saatuaan. Mahdollisista epäkohdista tulee ilmoittaa viipymättä osoitteeseen info@jersey53.fi.
2. Asiakkaalla on oikeus reklamoida tuotteet, mikäli ne poikkeavat siitä, mitä yrityksen kanssa on alun perin sovittu. Reklamaation tekemiseen tarvitsemme aina todistuksen virheellisestä tuotteesta. Todistukseksi käy joko virheellisen tuotteen toimittaminen meille tai vaihtoehtoisesti kuva kyseisestä tuotteesta kolmen päivän sisällä tuotteiden vastaanottamisesta. Yritys ei vastaa niistä vioista, jotka ovat aiheutuneet vasta tuotteiden toimituksen jälkeen. Jos muuta ei ole sovittu, takuu- ja korvausehtoihin sovelletaan voimassa olevia lakeja.
3. Tuotteiden toimituksen jälkeen yritys ei ole velvollinen korvaamaan vahinkoja, jotka ovat aiheutuneet asiakkaan välinpitämättömyydestä esimerkiksi tuotteiden säilytyksen tai käytön osalta.

Miten tehdä reklamaatio:

1. Reklamaatio on tehtävä kohtuullisessa ajassa, kuitenkin viimeistään 10 päivän sisään tilauksen vastaanottamisesta.
2. Reklamaatioon/hyvitykseen vaaditaan tarvittavat todistusaineistot ja asiakirjat, kuten kuva virheellisestä tuotteesta ja kopio laskusta.
3. Virheelliset tuotteet tulee toimittaa liikkeeseemme.
4. Mikäli tuotteessa oleva virhe ei ole korjattavissa, reklamaatiotuote toimitetaan asiakkaalle veloituksetta
5. Reklamaatiot käsitellään aina niin pian kuin mahdollista, maksimi käsittelyaika on 30 päivää
6. Takuu ei koske niitä tapauksia, jos tuotteet vioittuvat normaalikäytössä tai niiden pesu- tai käyttöohjeita laiminlyödään

VII. Säädökset

Yritys pitää oikeudet muutoksiin edellä mainittujen ehtojen osalta, mikäli tilanne niin vaatii.

Sopimuksen ehdot astuvat käytäntöön siinä vaiheessa, kun asiakas on hyväksynyt vedoksen ja tilaus on edennyt tehtaalle.

Hyväksymällä vedoksen ja tekemällä tilauksen, asiakas sitoutuu noudattamaan erikseen määritettyjä tilaus- ja toimitusehtoja.

Sivustolla vierailusta tai tarjouspyynnön/tilauksen lähettämisestä emme veloita maksuja erikseen.

Löysitkö etsimäsi?

Lisätietoja yksityisyydensuojasta, tietosuojakäytännöistä ja muista tärkeistä yksityiskohdista löydät tästä linkistä:

 

LISÄTIETOJA LÖYDÄT TÄÄLTÄ:

 

 

INFO